22/8/07

ΒΟΣΠΟΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ


Οταν έπρεπε να διαλέξω ένα όνομα για το προσωπικό μου ιστολόγιο σκεφτόμουν τι είναι αυτό που έχει επιρρεάσει περισσότερο τη ζωή μου και χωρίς πολύ σκέψη κατέληξα ότι η αναχώρηση από τη γη των προγόνων, κάπου εκεί σε μια άκρη του Βόσπορου, άλλαξε τα πάντα στη μοίρα μου.
Ο Βόσπορος που είναι για πάντα στην καρδιά μου ας δροσίζει με την αύρα του και κάθε ευγενικό επισκέπτη που κτυπά την πόρτα αυτής της φιλόξενης στέγης που προς το παρόν στεγάζει την ασήμαντη ταπεινότητα μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Με ρίζες στις χαμένες πατρίδες, Νεάπολη Καππαδοκίας και Τραπεζούντα του Πόντου, γεννημένος στο Βόσπορο, μοναχικός ταξιδιώτης σε φιλελεύθερα μονοπατια. Πάντα με την ελπίδα αυτού που δεν ήρθε ακόμη, αλλά πάντα με τη βεβαιότητα πως κάποτε θάρθει..